»Za svoje fotografije pravi, da so nekakšni 'vizualni haikuji', v katerih gledalcu nikoli ne želi neposredno ponazoriti jasnega, prepoznavnega in izdelanega pogleda na prizor, ampak se mu zdi bolj silovit bežen namig na obstoj nečesa nejasnega ali nedoumljivega.«
»Pogosto na videz nekadrirana fotografija daje občutek nepredvidljivosti in gledalca nemudoma potegne v dogajanje na fotografijah. Brutalna resničnost teh fotografij gledalca ne pusti ravnodušnega.«
»Motivi na fotografijah niso neposredno prepoznavni, ampak v sebi nosijo neko dvojnost, dvoumnost, da se gledalec sprašuje, kaj pravzaprav gleda, kako si lahko to razlaga.«
»Bil je skarabej z jasno izrezljanim prizorom.«
»Fotografija v svoji moči in energiji zapisa želi doseči, da si gledalci zastavijo podobno vprašanje.«
»Prizor v Oppenheimerju je neposreden napad na verska prepričanja milijarde strpnih hindujcev.«
»Res je. Gledalcev ne želim preveč sugestivno obremenjevati s svojimi distopičnimi koncepti.«
»pri svojem delu ne želi do skrajnih meja potisniti gledalcev, temveč sebe«
»Ni skrivnost, da svojih pogledov na te teme ne želimo spreminjati.«
»Pri nekaterih dogodkih, ko na terenu ni bilo drugih fotografov, je imel Žnidaršič ekskluzivo: te fotografije imajo poseben dokumentarni in arhivski pomen. Ob znamenitih zgodovinskih prizorih bo predstavljena tudi vrsta fotografij, v katerih se razkriva prava, humanistična narava fotografa z izjemno vizualno zgovornostjo in občutljivostjo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju